Labels

Wednesday 23 November 2011

Produk kesihatan terbaik !

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA SEMUA.
Apa ye produk pertama yang nak saya konsoikan di sini ? Jom, saya nak cerita sikit.

Kalau nak tahu, saya ni sebenarnya bukannya seorang yang suka hafal rutin, maksudnya, makan ni pukul berapa, minum ni pukul berapa, makan tu pukul berapa. Bila saya teringat, baru saya makan. Produk makanan tambahan ni, memang perlukan pemakanan rutin.

Bila saya diperkenalkan dengan satu produk ni, saya mula-mula malas nak makan. Masa tu umur saya 23 tahun....Muda tu ! Saya bersyukur sebab tak ada penyakit kronik, alhamdulillah, tapi saya ada migrain. Seksa tau bila kena migrain tu ! Saya cuba menggunakan produk ini selepas di perkenalkan oleh seorg kenalan. Tapi saya makan ikut suka saya je, kadang pagi, kadang petang, kadang malam. Cuma yang penting saya makan produk ni waktu perut tengah kosonglah, sebelum makan. Itulah antara syarat dia.

Tapi, lepas sebulan, saya baru perasan satu perubahan. Bila saya stress atau penat, saya tak sakit kepala. Jadi saya cuba makan ikut aturan yang sebenar-benarnya. Alhamdulillah......

Selepas habis 2 botol, sampailah sekarang ni, umur saya dah 30 tahun, saya tidak lagi diserang migrain..... Produk tu juga saya berikan kepada anak-anak saya.... Ya! Produk yang sama ! Ia memang untuk semua peringkat umur. Produk apa ya? ---------->
Produk ini ialah BR HOM PLUS.... produk homoepathy yang dibuat oleh bumiputra dan telah mendapat kelulusan dari KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA. Tentu sahaja halal ! Kalau nak cuba, baca sini : http://www.brhomplus.com/

Okay! Wassalam.

Fikir-fikir !

No comments:

Post a Comment